just open your mind

Alla inlägg den 10 december 2011

Av J.J - 10 december 2011 21:38

You know you're in love when you can't fall asleep because reality is finally better than your dreams

Av J.J - 10 december 2011 21:18

Pratade precis med en gossigkille. Jag trodde aldrig jag skulle skratta igen, trodde aldrig jag skulle le så äkta som jag har gjort det senaste. Jag öppnar inte upp mig för alla, jag är så otroligt sårbar och känslig så det finns inte. Väldigt lätt att gilla någon men kär har jag svårt att bli.


Men han mötte mig halvvägs till mitt hjärta som ingen annan någonsin har gjort. När jag hörde hans röst så var det liksom som att jag redan kände han sen flera år tillbaks. Jag kan verkligen inte sätta ord på detta som händer nu. Han smsade precis. Det finns ingen annan som han. Vad är så speciellt med han egentligen?

Jag vet verkligen inte, kanske för att han bryr sig om mig. Han tar kontakt hela tiden om inte han gör det så gör jag det. Jag mår dåligt när jag inte pratar med han. Jag vet om detta får ett dåligt slut så lär jag bli så jävla sårad så det finns inte.


Men jag ska hoppas på det bästa.  Innan vi pratade nu så visste jag inte riktigt hur jag kände. Mindes knappt hur han såg ut men efter bara några samtal idag så ser jag han framför mig. Och han är seriös men ändå har han humorn. Han får mig att prata, så jag sitter aldrig med en tunghäfta när jag är med han/pratar med han. Utan han får mig att må så sinnessjukt jäkla bra!


Såna här killar växer helt enkelt inte på träd, ta vara på dem när de står framför dig!

Av J.J - 10 december 2011 11:53

   

Av J.J - 10 december 2011 01:55

Har börjat med att skriva i ett storthäfte med b.la smått och gott i. Påminner väldigt mycket om scrapbooking men det blir så mycket mer personligare att göra så. Och det är nästan nu jag funderar om jag ska ta bort bloggen eller inte?

Jag kan inte dela med mig av alltallt i mitt liv eftersom några nära vänner till mig läser denna. Men denna stannar och min bok stannar.


Jag är rädd för vad han kan göra nu. Han är ute och festar medans jag är hemma. Han vill så gärna att jag skulle komma, han ville ha mig där. Hatar att bo så ociviliserat. Det är verkligen allt annat än kul. Men han skulle inte hålla på med andra tjejer, jag var speciell och han ville inte sumpa den chansen!

Världens gulligaste kille?

Men jag får helt enkelt se om han smsar eller ringer imorgon. Han lär berätta allt som hände ändå, Längesen jag hörde han prata. Längesen jag såg han. Han vill träffas i helgen, frågan är bara om jag kan?

Kommer ingenstans från detta stället men vi ska nog lösa det, annars blir det nästa helg!


För engångsskull så leker mitt liv. Men sårad och besviken står inte med på schemat- nono!


 

Ovido - Quiz & Flashcards