just open your mind

Direktlänk till inlägg 7 augusti 2017

Behöver jobba med mig själv

Av J.J - 7 augusti 2017 20:41

Jag vet inte vad för exakt fel jag gör som gör att jag hamnar i blås väder. Men uppenbarligen är det något.

JAG VET att man inte kan ha kontakt jämt. Folk skapar sina egna liv, formar och bygger precis som de vill och följer sina drömmar. Men jag önskade så himla himla mycket att jag kunde få vara en del av kakan, följa deras resa mot livet de vill ha. Och jag tror säkert att de tycker vi pratar och allt är prima mellan oss alla men jag känner mig inte delaktig, jag känner mig utanför och framförallt känner jag mig så äckligt ensam.

Hade säkert klarat mig fint om det inte vore så himla kaosartat runtomkring - grejer jag kan göra noll för att det ska bli bättre.

Och med min bakgrund i livet (låter riktigt badass nu) så känner jag att det är faktiskt okej att bryta ihop och komma igen. Jag kan inte vara stark och tålig all the time. Men att visa den här sidan för någon kommer jag aldrig göra. För jag har inget ärligt svar till varför jag mår som jag mår, jag vet inte vad jag ska svara alls.

Spelar egentligen ingen roll att mina vänner säger att de ska finnas där, för dem försöker väl antar jag men de har egna liv, de kan inte passa upp mig hela tiden. Även om jag önskar att någon gjorde det.

 

Nä, detta gör alldeles för ont att skriva. Jag klarar det faktiskt inte. Vi hörs.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J.J - 11 oktober 2018 20:13

Jag visste inte man kunde må såhär dåligt. allt har vart suveränt de senaste veckorna men inom en em så hamna jag på botten. Och vet inte riktigt om jag kommer komma ur detta faktiskt om jag ska vara ärlig. men jag får la ta skiten som vanligt, mos...

Av J.J - 16 juli 2018 05:54

Av J.J - 16 juli 2018 05:26

Vilken ände ska jag börja i? Det har gått flera månader sen sist jag va här, det måste ändå vara bra? Att jag har vart så busy att jag faktiskt inte hunnit sitta här och deppa ihop. Men som vanligt allihopa, så har man mått så jävla dåligt, jag ...

Av J.J - 20 april 2018 00:12

Have you ever been in love? Horrible isn't it? It makes you so vulnerable. It opens your chest and it opens up your heart and it means that someone can get inside you and mess you up ...

Av J.J - 19 april 2018 23:37

Jag har sällan mått såhär dåligt. Magen är vänd upp och ner. Mår konstant illa och har inte ätit något vettigt på flera dagar. Hetsåt godis förut. Ni kan andas, jag är inte gravid. MEN det har hänt mycket som vanligt.   En nära vän till familjen ...

Ovido - Quiz & Flashcards