just open your mind

Direktlänk till inlägg 19 december 2016

Livet fuckar mig

Av J.J - 19 december 2016 11:24

Har precis fått reda från en nära vän att en vän till h*n har hört att "min" kille (som jag pratar om här på bloggen) ligger med andra, eller ah lång historia. Men lät tydligen som att han hade nekat att vi hållt på och att vi helt plötsligt är kk's igen...

Jag är trött på det här. Jag är trött på att må dåligt. Jag är trött på ta och begrava den här skiten om och om igen. Vill jag ha något mer med honom? Eller är jag beredd att avsluta det här? Och grejen är att jag är rädd att förlora honom, därav står jag ut med allt som äter upp mig. Och jag hade kunnat ha något med honom, men tror inte han är redo för det. Ska han gå och leka runt och jag vara hemma, nojig, osäker på att han sköter sig? Jag vet inte.


Jag är så arg. Jag är arg på migsjälv att jag är så naiv. Åh dumma jag.

Tjejen ifråga detta handlar om, som jag vet har kontakt med honom, som tar kontakt med honom - det är hon. Och jag vet att han har ljugit vem han är med när han är med mig, för att han inte vill såra henne. Men i den processen så sårar han mig. Men nu hade hon tydligen frågat vad han hade för relation till mig? Och han visste inte vad han skulle säga. Han hade frågat folket på festen vad han skulle säga, och någon hade nämnt att han bara skulle säga att vi var vänner. Och han hade i sin tur sagt att han då inte ska nämna att vi är kk's. Sen vet jag inte hur resten gick.

Men jag mår inte bra. Det gör jag verkligen inte. Varför kan man inte trycka på en knapp som stänger av känslor.


Jag vet inte vad mer jag ska säga. Känner mig klar nu. Nu är det finito.

Tacksam för att jag hade kvar den här bloggen. Jag minns varför jag hade den, låta bägaren rinna över här. Istället för inombords.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J.J - 11 oktober 2018 20:13

Jag visste inte man kunde må såhär dåligt. allt har vart suveränt de senaste veckorna men inom en em så hamna jag på botten. Och vet inte riktigt om jag kommer komma ur detta faktiskt om jag ska vara ärlig. men jag får la ta skiten som vanligt, mos...

Av J.J - 16 juli 2018 05:54

Av J.J - 16 juli 2018 05:26

Vilken ände ska jag börja i? Det har gått flera månader sen sist jag va här, det måste ändå vara bra? Att jag har vart så busy att jag faktiskt inte hunnit sitta här och deppa ihop. Men som vanligt allihopa, så har man mått så jävla dåligt, jag ...

Av J.J - 20 april 2018 00:12

Have you ever been in love? Horrible isn't it? It makes you so vulnerable. It opens your chest and it opens up your heart and it means that someone can get inside you and mess you up ...

Av J.J - 19 april 2018 23:37

Jag har sällan mått såhär dåligt. Magen är vänd upp och ner. Mår konstant illa och har inte ätit något vettigt på flera dagar. Hetsåt godis förut. Ni kan andas, jag är inte gravid. MEN det har hänt mycket som vanligt.   En nära vän till familjen ...

Ovido - Quiz & Flashcards