just open your mind

Alla inlägg under december 2017

Av J.J - 5 december 2017 19:24

Det va ett tag sen folks. Och mycket har hänt sen sist. Alldeles för mycket.

Vårt gäng är mer eller mindre uppsplitat pga gud vet vad och jag är så trött på att några är så naiva och inte lyssnar på en av sina närmsta vänner men har gett upp nu, låt det gå åt helvete.

Va precis med en kompis och jag är inte så rolig när jag inte fått sova på 20 timmar, i know. Men hm, hen drog precis för att hen hade lovat att vara med några andra. DÅ kan hen faneme skita i folk och träffa dem hen vill. De bevisar väl egentligen vart hen står? Tror jag behöver ta avstånd från hen och hens kompis. Dem 2 är en farlig kombo och påverkar varandra något sjukt. Jag orkar inte låtsas som det är bra eller att jag har ork nog att hitta på grejer. Nu får det vara nog, jag måste stå på mig.

Måste vara stark.


Förövrigt så har min kk ingen tjej = vi träffas då och då men jag vet inte. Orkar inte tänka på hur jag måste bete mig runt andra killar för han blir så jävla grinig om jag gör något med någon men INTE har han några känslor för mig. Strular jag med någon på krogen, skvallras det, ligger jag med någon - då skvallras det. DÅ kan det gå veckor innan ibland månader innan vi ses. Jag vet att det bästa är att ta avstånd från honom men det är svårt. Även om det bara är sex så är jag fan inte beredd att ge upp det. Inte tills jag hittar någon annan.


Jag är så upprörd över att min kompis åkte, på riktigt. Känner bara att man kan säga nej, komma på en ursäkt. Och min andra kompis som jaga sönder hen med samtal VET att hen va med mig, men skiter i det. För dem hade ju planer. Känner mig så jävla fitt bortprioterad. Fucking igen. Vi kanske måste vara isär en stund, för att jag ska få se klart hur vi ska ha det. Jag kan inte må såhär varenda gång någon väljer något annat än mig. För jag känner på riktigt att jag inte har några riktiga vänner kvar, typ ytliga endast. Litar inte på någon till 100% och det är illa. Jag vill ha någon så nära, oskiljaktiga och kunna lita på någon så mycket att det ska vara löljligt. Men jag har helt enkelt kollat på för mycket på film. Lilla patetiska mig, alltid synd om mig - på med offerkoftan.


Nä guys, vi får höras en dag då jag är mer positiv. Idag är en jobbig dag dessvärre.

Bildresultat för friends sucksRelaterad bildRelaterad bildRelaterad bildRelaterad bild

Ovido - Quiz & Flashcards