just open your mind

Alla inlägg under juli 2017

Av J.J - 16 juli 2017 04:22

blev taxi inatt. Mina vänner va ju Tråkiga och inte kunde träffas så åkte jag och hämtade en väldigt fin kille istället. Åkte från mamma för en timme sen, hämtade hans bil. Hämtade han vid tåget och körde hem honom. Skulle gå till mormor så han följde mig hem. Vi kom på att jag inte kunde stanna hos honom för min mamma kommer dit imorgon Och ska jobba haha. Snacka goja under tiden vi sågs, så himla lätt att prata. Ja ni kan väl gissa hur vi sa hejdå?? 

Jag tror inte för mycket men det va så skönt med bekräftelse. Om ni bara visste.

nu kan jag somna med ett leende på läpparna. Godnatt 

Av J.J - 15 juli 2017 20:29

... vad ska jag börja? 

min kk har skaffat tjej = vi ses inte. eller jo, han va otrogen en gång mot henne med mig. men ingen vet. Vad gör man nu? Jag är inte ledsen över honom, verkligen inte. Glad för hans skull. Men när man har haft någon så nära så himla länge så blir det väldigt tomt när han plötsligt inte finns där. När det inte finns någon annan heller. Det finns ju några som man har ett litet extra öga på men såklart dem inte vill ha en. Haha hur deprimerande? 

Jag är typ i bråk med alla mina vänner. Jag hör av mig men ingen hör av sig till mig. Liksom aldrig. Så man tröttnar på det tyvärr, att behöva tjata för att ses. Det krävs att jag hamnar i botten för att de ska märka något. Och det känns som att det inte borde vara så, inte överhuvudtaget. 

Jag har inte berättat för dem om min situation som jag kommer hamna i. För att hjälpa min familj. För kommunen suger röv. Hur kan man som människa leva med sig själv, att veta att de sabbar andras liv. Fyfan för er. 

Men hur ska mina vänner veta? de kan inte gissa sig fram, men jag kan inte berätta för dem heller. När ingen av dem delar med sig av sitt liv med mig längre. Och jag mår fruktansvärt dåligt över det, mår så illa av det. 

Jag vet att jag kommer ur det men jag önskar så himla mycket att mina vänner fanns där, att dem satte mig över sina planer. Hur själviskt det än är. Men jag vet att det inte är möjligt. Dem ska inte behöva stoppa leva sina liv för att jag vill det. Jag vill bara att de ska höra av sig.Fråga vad jag gör, hur jag mår eller om jag vill hitta på något. Men nej, det funkar inte så heller tydligen. 

Haha nä jag får rycka upp mig och få ordning på mitt liv igen. Lägga all min tid på min älskade sport som jag tycker är kul igen, iallafall så tror jag att jag tycker det. 

Ovido - Quiz & Flashcards