just open your mind

Direktlänk till inlägg 16 juli 2017

Jösses igen

Av J.J - 16 juli 2017 04:22

blev taxi inatt. Mina vänner va ju Tråkiga och inte kunde träffas så åkte jag och hämtade en väldigt fin kille istället. Åkte från mamma för en timme sen, hämtade hans bil. Hämtade han vid tåget och körde hem honom. Skulle gå till mormor så han följde mig hem. Vi kom på att jag inte kunde stanna hos honom för min mamma kommer dit imorgon Och ska jobba haha. Snacka goja under tiden vi sågs, så himla lätt att prata. Ja ni kan väl gissa hur vi sa hejdå?? 

Jag tror inte för mycket men det va så skönt med bekräftelse. Om ni bara visste.

nu kan jag somna med ett leende på läpparna. Godnatt 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J.J - 11 oktober 2018 20:13

Jag visste inte man kunde må såhär dåligt. allt har vart suveränt de senaste veckorna men inom en em så hamna jag på botten. Och vet inte riktigt om jag kommer komma ur detta faktiskt om jag ska vara ärlig. men jag får la ta skiten som vanligt, mos...

Av J.J - 16 juli 2018 05:54

Av J.J - 16 juli 2018 05:26

Vilken ände ska jag börja i? Det har gått flera månader sen sist jag va här, det måste ändå vara bra? Att jag har vart så busy att jag faktiskt inte hunnit sitta här och deppa ihop. Men som vanligt allihopa, så har man mått så jävla dåligt, jag ...

Av J.J - 20 april 2018 00:12

Have you ever been in love? Horrible isn't it? It makes you so vulnerable. It opens your chest and it opens up your heart and it means that someone can get inside you and mess you up ...

Av J.J - 19 april 2018 23:37

Jag har sällan mått såhär dåligt. Magen är vänd upp och ner. Mår konstant illa och har inte ätit något vettigt på flera dagar. Hetsåt godis förut. Ni kan andas, jag är inte gravid. MEN det har hänt mycket som vanligt.   En nära vän till familjen ...

Ovido - Quiz & Flashcards