just open your mind

Alla inlägg under maj 2017

Av J.J - 18 maj 2017 12:51

Hur fortsätter man härIfrån? Återhämtade mig snabbare än vad jag själv trodde att jag skulle göra faktiskt. Så vad nu? Ska man låtsas som ingenting? 


Hatar att jag tar så lätt på sånt här. Jag förlåter alltid så snabbt och tänker att äsch. Men för mitt egna bästa så kanske jag bör ta tag i det där. Jag kan inte riktigt sätta ord på varför jag gör så, tror jag det bästa om folk - hela tiden?? När de gång på gång gör något som rubbar allt. Som gör mig så jävla arg och tar avstånd. De blir arga och beter sig illa för ja Gud vilken anledning de vill.. sen när de kommer och ber om ursäkt så förlåter jag dem. VARFÖR!!!

känns som jag har en del att ta reda på. För kan inte må dåligt pga detta, inte längre. 


Måste ta reda på vad jag vill göra med min fantastiska *host* kk. Han kan vara så jävla gullig och vara en ängel emot mig lika snabbt kan han vara ett as. Men samtidigt så är han mer ödmjuk och snäll mot mig än vad han någonsin har varit elak. Betyder inte det något? 


Får fortsätta detta när jag är hemma. köss

Av J.J - 14 maj 2017 03:09

Hej gott folk,  det va ett tag sen. 

Min bästa vän fucka upp med min kk, den killen jag nämnt de senaste inläggen. Och det gör så jävla ont så jag vet ej vart jag ska ta vägen och hon fucka upp med min charmprins vilket är ännu värre.  Han är verkligen guld och så jävla söt. men vad ska man göra. 

Jag orkar inte mer. Bokstavlingen... vet inte vart jag ska ta vägen. Är så jävla tom på ord. mycket jävlar..... men vad ska man säga. Jag kommer aldrig hitta någon bra här i världen. 

Ska försöka sova lite på tåget.  hörs en annan dag ma loves

Ovido - Quiz & Flashcards