just open your mind

Direktlänk till inlägg 18 maj 2017

I might want somebody else

Av J.J - 18 maj 2017 12:51

Hur fortsätter man härIfrån? Återhämtade mig snabbare än vad jag själv trodde att jag skulle göra faktiskt. Så vad nu? Ska man låtsas som ingenting? 


Hatar att jag tar så lätt på sånt här. Jag förlåter alltid så snabbt och tänker att äsch. Men för mitt egna bästa så kanske jag bör ta tag i det där. Jag kan inte riktigt sätta ord på varför jag gör så, tror jag det bästa om folk - hela tiden?? När de gång på gång gör något som rubbar allt. Som gör mig så jävla arg och tar avstånd. De blir arga och beter sig illa för ja Gud vilken anledning de vill.. sen när de kommer och ber om ursäkt så förlåter jag dem. VARFÖR!!!

känns som jag har en del att ta reda på. För kan inte må dåligt pga detta, inte längre. 


Måste ta reda på vad jag vill göra med min fantastiska *host* kk. Han kan vara så jävla gullig och vara en ängel emot mig lika snabbt kan han vara ett as. Men samtidigt så är han mer ödmjuk och snäll mot mig än vad han någonsin har varit elak. Betyder inte det något? 


Får fortsätta detta när jag är hemma. köss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J.J - 11 oktober 2018 20:13

Jag visste inte man kunde må såhär dåligt. allt har vart suveränt de senaste veckorna men inom en em så hamna jag på botten. Och vet inte riktigt om jag kommer komma ur detta faktiskt om jag ska vara ärlig. men jag får la ta skiten som vanligt, mos...

Av J.J - 16 juli 2018 05:54

Av J.J - 16 juli 2018 05:26

Vilken ände ska jag börja i? Det har gått flera månader sen sist jag va här, det måste ändå vara bra? Att jag har vart så busy att jag faktiskt inte hunnit sitta här och deppa ihop. Men som vanligt allihopa, så har man mått så jävla dåligt, jag ...

Av J.J - 20 april 2018 00:12

Have you ever been in love? Horrible isn't it? It makes you so vulnerable. It opens your chest and it opens up your heart and it means that someone can get inside you and mess you up ...

Av J.J - 19 april 2018 23:37

Jag har sällan mått såhär dåligt. Magen är vänd upp och ner. Mår konstant illa och har inte ätit något vettigt på flera dagar. Hetsåt godis förut. Ni kan andas, jag är inte gravid. MEN det har hänt mycket som vanligt.   En nära vän till familjen ...

Ovido - Quiz & Flashcards