just open your mind

Alla inlägg den 5 december 2011

Av J.J - 5 december 2011 22:24

Nu i helgen, om allt går som planerat så blir det partaj. Blev bjuden av F och nu har jag fått fler förfrågningar om jag kommer och att jag måste komma... Roligt folk.

Men nu tänker jag dra lite snabbt hur allt ligger till.


Jag har inga känslor kvar för J. Känner typ ingenting för han längre, bara hans goa parfym xD

W är min otroligt roliga vän, that's it!

E erkände förut att han gillar mig mer än en vän och att det går från och till. Men NEJ, jag tar inte tillbaks han. Han har playat alltför många.

F, är gulllig och även han som har festen på fredag. Rolig kille som jag träffade i fredags.


Så livet leker till 100% och jag är lycklig nog!


Kom tänka på förut att ALLT händer på fredagar. Jag har sagt det innan men kom på nu att allt verkligen händer på fredagar, för min del!

   

Ovido - Quiz & Flashcards