just open your mind

Direktlänk till inlägg 15 juli 2017

Jisses...

Av J.J - 15 juli 2017 20:29

... vad ska jag börja? 

min kk har skaffat tjej = vi ses inte. eller jo, han va otrogen en gång mot henne med mig. men ingen vet. Vad gör man nu? Jag är inte ledsen över honom, verkligen inte. Glad för hans skull. Men när man har haft någon så nära så himla länge så blir det väldigt tomt när han plötsligt inte finns där. När det inte finns någon annan heller. Det finns ju några som man har ett litet extra öga på men såklart dem inte vill ha en. Haha hur deprimerande? 

Jag är typ i bråk med alla mina vänner. Jag hör av mig men ingen hör av sig till mig. Liksom aldrig. Så man tröttnar på det tyvärr, att behöva tjata för att ses. Det krävs att jag hamnar i botten för att de ska märka något. Och det känns som att det inte borde vara så, inte överhuvudtaget. 

Jag har inte berättat för dem om min situation som jag kommer hamna i. För att hjälpa min familj. För kommunen suger röv. Hur kan man som människa leva med sig själv, att veta att de sabbar andras liv. Fyfan för er. 

Men hur ska mina vänner veta? de kan inte gissa sig fram, men jag kan inte berätta för dem heller. När ingen av dem delar med sig av sitt liv med mig längre. Och jag mår fruktansvärt dåligt över det, mår så illa av det. 

Jag vet att jag kommer ur det men jag önskar så himla mycket att mina vänner fanns där, att dem satte mig över sina planer. Hur själviskt det än är. Men jag vet att det inte är möjligt. Dem ska inte behöva stoppa leva sina liv för att jag vill det. Jag vill bara att de ska höra av sig.Fråga vad jag gör, hur jag mår eller om jag vill hitta på något. Men nej, det funkar inte så heller tydligen. 

Haha nä jag får rycka upp mig och få ordning på mitt liv igen. Lägga all min tid på min älskade sport som jag tycker är kul igen, iallafall så tror jag att jag tycker det. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J.J - 11 oktober 2018 20:13

Jag visste inte man kunde må såhär dåligt. allt har vart suveränt de senaste veckorna men inom en em så hamna jag på botten. Och vet inte riktigt om jag kommer komma ur detta faktiskt om jag ska vara ärlig. men jag får la ta skiten som vanligt, mos...

Av J.J - 16 juli 2018 05:54

Av J.J - 16 juli 2018 05:26

Vilken ände ska jag börja i? Det har gått flera månader sen sist jag va här, det måste ändå vara bra? Att jag har vart så busy att jag faktiskt inte hunnit sitta här och deppa ihop. Men som vanligt allihopa, så har man mått så jävla dåligt, jag ...

Av J.J - 20 april 2018 00:12

Have you ever been in love? Horrible isn't it? It makes you so vulnerable. It opens your chest and it opens up your heart and it means that someone can get inside you and mess you up ...

Av J.J - 19 april 2018 23:37

Jag har sällan mått såhär dåligt. Magen är vänd upp och ner. Mår konstant illa och har inte ätit något vettigt på flera dagar. Hetsåt godis förut. Ni kan andas, jag är inte gravid. MEN det har hänt mycket som vanligt.   En nära vän till familjen ...

Ovido - Quiz & Flashcards