just open your mind

Alla inlägg under juli 2018

Av J.J - 16 juli 2018 05:54

Av J.J - 16 juli 2018 05:26

Vilken ände ska jag börja i?

Det har gått flera månader sen sist jag va här, det måste ändå vara bra? Att jag har vart så busy att jag faktiskt inte hunnit sitta här och deppa ihop.

Men som vanligt allihopa, så har man mått så jävla dåligt, jag har mått så insane bra. Jobbat ihjäl mig också för den delen.

Okej, min bday blev hyfsad. Älskar mina vänner även om dem många gånger sviker mig, men jag hade kul. Alldeles för full och rolig. Sen därefter har jag bara fixat med mina djur och jobbat. Hängt med min bästa killkompis för han är den ända jag kan prata och umgås med dagligen. Han är så jävla underbar och jag säger det aldrig till honom -  även om han förtjänar att höra det varenda jävla dag. Måste bli bättre på det-

Haft en torka, dvs jag har inte legat på flera månader, 3 tror jag för att vara nästan exakt haha. Men sen så bara för några dagar sen så låg jag med en kille jag inte borde men ibland måste man bara få säga fuck it. Jag gjorde det för min skull och ingenannans. Men det kommer aldrig komma ut, berättade bara för min bästa tjejkompis och hon är bra på hemligheter. Men annars kommer jag faktiskt blåneka det, varför vet jag inte. Vad konstigt ändå?


Men seeeeeen mina damer å herrar. Va på krök som blev utgång hos min tjejkompis som jag nämnde ovan i helgen. Med folk jag ALDRIG träffat innan och det var det bäästa som hänt.

Alla hade så roligt, var fulla på alkohol och allmänt höga på livet. (läs inga droger!!!!) men vi hade svinkul. Sen blev det utgång till ett ställe i stan som är riktigt rolig. Vi hade bord och jag la inte en krona på något. Jag dansade faktiskt ingenting. Och jag missade att gå till det nya dansgolvet IGEN, så får ta det nästa gång. Men någongång under kvällen så börja jag snacka med en kille som var på kröket. Ingenaning hur gammal han är eller så men super trevlig och sa så gulliga grejer, eller jag tycker det e gulligt nu men fråga mig om någon vecka eller två.

Slutade med att vi åkte till hans tjejkompis och sov, hehe och låg. Han var bara allmänt jäkla mysig och jag behövde det. Någon som faktiskt brydde sig dagen efter, som ville mysa och gosa utan att allt bara ska handla om sex. Men sexet var  bra tills båda blev trötta haha, så då sov vi bara. Nu pratar vi iaf och han tycker jag ska åka hem till honom. Så får se om jag får tummen ur röven och vågar/hinner. Jag vet inte vad han är ute efter, jag vet inte vad han vill. Men jag PALLAR INTE en till kk. GAH men samtidigt är jag så himla rädd att jag ska känna mig låst i ett förhållande. Att jag ska tröttna och dumpa killen, för att sen ångra mig när jag inser att jag inte får tbx honom och då börjar jakten igen. Jakten är det som är så intressant och spännande. Men om man erbjuder mig ett spännande och roligt förhållande kanske jag aldrig tröttnar.

Jaja, jag ska inte ta ut saker i förhand. Det händer nästintill varje gång efter jag skrivit ut här, vad jag vill och önskar....... så blir det alltid tvärtom. Som någon typ av karma som jag inte förtjänar, inte vad jag tror iallafall.


Nu ska jag gå och lägga mig. Men känns alltid så himla bra att skriva här.. Känner mig på något sätt lättad. Som att någon typ av sten släpps från mina axlar. SÅ skönt att kunna va helt öppen här. Och veta att jag har kommit till det stadiet att jag förtjänar att bli behandlad bra, inte vara någons andra handsval. Att faktiskt få vara någons prio ett. Och jag är stolt att jag har insett det, bättre sent än aldrg. Så nu ska jag sova och veta att jag är jag och att folk uppskattar mig för mig liksom.

ÄR SÅ GLAD ÖVER DET


gonatt finisar i världen, killar och tjejer

Ovido - Quiz & Flashcards