just open your mind

Alla inlägg under november 2016

Av J.J - 25 november 2016 20:21

Vilken ände ska jag börja i?

Sen sist jag skrev här så har hela min värld rasat ner, byggts upp och rasat ännu en gång. Min absolut bästa vän har gått bort, min fina hund. Och det höll på att knäcka mig. På riktigt, jag trodde aldrig jag skulle hitta tbx, även om det fortfarande gör vansinnigt ont.. Hon mår bra där hon är nu, det är det viktigaste. Men jag undrar så vad som händer efter detta livet? Jag är bokstavligen talat livrädd...


Den här förbaskande killen jag pratar om hela tiden, gör inte saker och ting enklare. Vi har det suuuuper bra och riktigt roligt ihop. Men jag mår illa, så dåligt när jag inte är med honom. Blir så rövigt svartsjuk när han är med en annan tjej eller med sina vänner. Jag vill ju att han ska välja mig haha över alla andra, även om det är otroligt ologiskt. Han vill ju vara med mig, det är skönt att veta.

Idag hittade jag 2 kondompaket på bordet som inte låg där igår morse. Ni kan väl gissa vart mina tankar gick någonstans. Jag vill inte tro att det är så men ändå, han hade hela sitt gäng där igår och flera är ju sexuellt aktiva så tänker att de kanske lånade någon. Men somsagt jag vet inte. Jag gillar att vara med honom och vi mår bra ihop. Haha bara jag och min hjärna som går i högvarv.

Nu ska jag sluta skriva för stunden och lägga mig. Vi hörs en annan dag pga trötthet hahah jag dör Va snälla schhhhh om detta

Ovido - Quiz & Flashcards