just open your mind

Direktlänk till inlägg 11 november 2011

fuck everything

Av J.J - 11 november 2011 02:25

Det gör ont att vara utan dig. Jag drömmer om dig. Jag vimlar bort i mina tankar. Jag minns hur du tog din hand längs min kind och strök bort håret som var i vägen och du kysste mig. Precis som i en film.

Det är riktigt irriterande att inte kunna släppa dig speciellt nu efter en månad. En månad har jag inte sett dig. Det sticks till i magen på mig.

Jag är otroligt hungrig. Kan vara därför det sticks till i magen men jag tvivlar på det. I mina tankar, i mina drömmar, i min fantasi så kommer du tillbaks till mig. Du vill ha mig igen!

Du säger att du älskar mig. som du en gång sa.


Men allt det är bara en extra lögn på en annan hög av lögner. Varför ger jag mig inte? Varför ger jag inte upp hoppet? Jag borde gjort det för flera månader sen. Men vad är det med dig som jag fastnar för? Du betyder så otroligt mycket... Ord kommer aldrig kunna beskriva det så jag får nöja mig med mina tankar. I mina tankar håller du om mig, precis som förr.


Cut out all the ropes and let me fall

I've tried many times but nothing was real
Make it fade away
Don't break me down
I want to believe that this is for real
Save me from my fear

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J.J - 11 oktober 2018 20:13

Jag visste inte man kunde må såhär dåligt. allt har vart suveränt de senaste veckorna men inom en em så hamna jag på botten. Och vet inte riktigt om jag kommer komma ur detta faktiskt om jag ska vara ärlig. men jag får la ta skiten som vanligt, mos...

Av J.J - 16 juli 2018 05:54

Av J.J - 16 juli 2018 05:26

Vilken ände ska jag börja i? Det har gått flera månader sen sist jag va här, det måste ändå vara bra? Att jag har vart så busy att jag faktiskt inte hunnit sitta här och deppa ihop. Men som vanligt allihopa, så har man mått så jävla dåligt, jag ...

Av J.J - 20 april 2018 00:12

Have you ever been in love? Horrible isn't it? It makes you so vulnerable. It opens your chest and it opens up your heart and it means that someone can get inside you and mess you up ...

Av J.J - 19 april 2018 23:37

Jag har sällan mått såhär dåligt. Magen är vänd upp och ner. Mår konstant illa och har inte ätit något vettigt på flera dagar. Hetsåt godis förut. Ni kan andas, jag är inte gravid. MEN det har hänt mycket som vanligt.   En nära vän till familjen ...

Ovido - Quiz & Flashcards