just open your mind

Alla inlägg den 24 november 2011

</3

Av J.J - 24 november 2011 22:16
Av J.J - 24 november 2011 21:33

Av J.J - 24 november 2011 21:22

Allt var som en saga men man har inte fått veta avslutet. *Och de levde lyckliga i alla sina dagar*


Jag passar inte in i mängden. Alla har sina 'gäng'

Nörd gänget till tuffa killarna. Som i en barnfilm. Och jag vet inte vad som blev fel men på vägen till den jag är idag har jag gjort extremt stora misstag, Flera jag ångrar men det gör mig starkare på insidan.

Men en tanke lämnar aldrig mig, ett misstag jag inte vill göra - förlora en kille som älskar mig och som jag älskar tillbaks.


Är det för mycket att begära av ödet eller varför har jag inte fått älska någon?

Men jag får helt enkelt vänta på min tur antar jag. Det finns många som har detsamma som jag. Men jag får vara glad över att jag är jag och folk har accepterat mig för den jag är.

Men inte ens i de svåra tider hjälper det att tänka så,

Ovido - Quiz & Flashcards