just open your mind

Alla inlägg den 28 oktober 2011

Av J.J - 28 oktober 2011 20:51

Jag undrar vad jag gör fel egentligen. Om det inte är det, så är det de andra?!

Vad är felet?

Tror du jag ville att det skulle bli såhär? nej!

Men man får stå för dem beslut man tar och jag hoppas innerligt att min mamma gör rätt beslut. Eller det gör hon alltid så jag litar fullt ut på henne.

Jag vill inte veta hur detta ska sluta. Måste vara stark nog att stå för det vi tycker, jag och min mamma. We will make it!

Jag vet att vi gjorde rätt.


Tack S för idag. Du är bäst tjejen och jag har saknat dig otroligt mycket. Love u!   


Av J.J - 28 oktober 2011 16:37

Berättade precis för E hur jag mådde förrförra helgen. Jag har inte sagt något om det men han läser mig som en öppen bok och ser att jag mår dåligt över något. Så jag tog mig i kragen och berättade nu. Jag vet inte om det var smart men han måste ju ändå få veta.

Jag sa till S idag att jag inte ångrar att det blev som det blev men insåg nu. när jag satt på bussen med E att en del av mig ångrar allt som sa/gjordes/skrevs dem dagarna. Jag vill ha tillbaks han. Men han har fått en fin tjej som förtjänar honom. Och han förtjänar att vara lycklig! Det är det minsta jag kan göra för att gottgöra allt.

Jag kan inte ta åt mig hela skulden för allt var inte mitt fel, han vet att han är ansvarig för felen som blev men vi har släppt det och vi är vänner. Den klassiska 'vän-metoden'!


Never look back.

You only see that boy you had love happy with another girl.

Look forward and see next boy that will make you more happy then ever.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards