just open your mind

Direktlänk till inlägg 28 september 2016

Allt är ganska rörigt

Av J.J - 28 september 2016 21:04

Har flera gånger blivit kallad alkholist. Och det svider.. Speciellt när det kommer från någon som står än så himla nära. Men ni, berätta för mig.. Är man en alkis om man väljer att dricka max 1 gång i veckan, på en helgdag med sina vänner?

Har iofs vart väldigt många helger i rad, månader faktiskt. Men jag dricker mig inte alltid redlöst, även om det händer ibland hehe. Men en typisk alkis för mig är någon som har ett behov att man måste dricka, flera dagar i veckan. Ett glas vin där, en öl där. Men jag är verkligen inte sån. Åtminstone vill jag övertala mig själv det. För det gör ALLTID lika ont att få höra de där orden, känns som en del av mig går sönder.

Och ibland går tankarna runt, lite för mycket för mitt egna bästa, att jag kanske borde vara en alkis, så är alla nöjda över att dem har rätt, men samtidigt hallå?? Det är fruktansvärt patetiskt. Det svider fortfarande till när någon nära till än säger något sånt, även om de bara är oroliga...

Bildresultat för alkoholist

Jag är så klyven, om den här killen jag berättade om. Allt är bra mellan oss, ingen tvekan men frågade om vi skulle ses idag men han kunde inte. Frågade inte ens varför och det stör mig så jävla mycket, för nu svarar han inte. Mitt lilla hjärta knäcktes en bit men jag får verkligen inte överanylsera detta även om varenda del i kroppen vill det. Vi har redan setts två gånger denna veckan, utan att ligga tänkte jag säga haha men jag tar tillbaks det. Men vi myste bara ena kvällen och på morgonen mys och lite sex. Andra dagen var det bara mys. FY vad det är mysigt att mysa!!

Och jag är ingen mys person, trodde jag dvs. Igår var han söt och skrev godnatt med   emoji hihi, vilket aldrig händer. SÅ roliga är vi liksom. Och det värsta i detta är att jag blir lite för glad över sånt, lilla dumma jag. Jag kan inte hålla mina känslor i schack längre. Jag är INTE kär, men jag tycker om honom - lite för mycket (ibland)

Annars är det som vanligt. Jag tycker om att vara i hans närhet, prata, skratta, umgås, diskutera, mysa ja - allt.

Men blir rädd varenda gång jag skriver sån mening och publicera den efteråt. För varenda gång, jag menar varenda gång händer det något dåligt. Shit, vågar jag detta?


Jag fortsätter med det vi håller på med, jag tycker det är kul. Alltså väldigt för mycket kul, så varför klaga? Nu svarade han,*andas ut* Så nu när jag skrivit en roman om detta, så är alltså allt som vanligt, precis som jag sa. Så nu får jag ge mig. Även om jag ibland tänker på hur vårt förhållande hade sett ut? Vi hade vart goals as fuck haha.

Bildresultat för boys quotes

MVH en för mycket tänkande tjej

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J.J - 11 oktober 2018 20:13

Jag visste inte man kunde må såhär dåligt. allt har vart suveränt de senaste veckorna men inom en em så hamna jag på botten. Och vet inte riktigt om jag kommer komma ur detta faktiskt om jag ska vara ärlig. men jag får la ta skiten som vanligt, mos...

Av J.J - 16 juli 2018 05:54

Av J.J - 16 juli 2018 05:26

Vilken ände ska jag börja i? Det har gått flera månader sen sist jag va här, det måste ändå vara bra? Att jag har vart så busy att jag faktiskt inte hunnit sitta här och deppa ihop. Men som vanligt allihopa, så har man mått så jävla dåligt, jag ...

Av J.J - 20 april 2018 00:12

Have you ever been in love? Horrible isn't it? It makes you so vulnerable. It opens your chest and it opens up your heart and it means that someone can get inside you and mess you up ...

Av J.J - 19 april 2018 23:37

Jag har sällan mått såhär dåligt. Magen är vänd upp och ner. Mår konstant illa och har inte ätit något vettigt på flera dagar. Hetsåt godis förut. Ni kan andas, jag är inte gravid. MEN det har hänt mycket som vanligt.   En nära vän till familjen ...

Ovido - Quiz & Flashcards