just open your mind

Direktlänk till inlägg 12 september 2016

så arg och frustrerad

Av J.J - 12 september 2016 23:04

Vad är det med att vi bara ska träffa på hans villkor och ALDRIG mina??

Jag blir så arg av bara tanken på det. Han kan fråga mig om vi ska ses och jag svarar direkt. Men så fort jag frågar han så får jag inte något svar, jag menar verkligen ALDRIG.

Om man har en sån här typ av förhållande/relation så ska väl den vara ömsesidig? Men jag kan inte låta bli att säga ja när han frågar om jag ska komma till han senare. Jag trivs så bra i hans sällskap. Han är så otroligt rolig och något efterbliven och dum, men det är det som är så kul.

Men just nu vill jag inte gå ut på krogen längre. För jag vet att han är där, jag vet att han har sina vänner och dansar med dem. Att han dansar med andra och jag ska spela spelet där jag inte bryr mig..

Han kommer fram och pratar och dansar, rör vid mig, retas med mig och det gör mig så klyven. Vart har jag han?


Sist jag skrev något sånt här fick jag ett meddelande av den killen som sa att han ville avsluta allt sånt här då han inte hade några såna känslor för mig och jag funderar djupt på att inte publicera det här inlägget, av just den och tusen anledningar till. Men jag trotsar den och all dess karma som följer med.


Så nu ligger jag här återigen med tusen tankar i huvudet. Jag vill bara att han ska vilja ha mig, att det ska vara så mycket att han inte kan hålla sig borta. Inte riktigt så jag känner för han men jag vill uppenbarligen träffa han mer än vad han vill träffa mig.

Så hur tar jag mig härifrån? Vart ska jag ta vägen för att få ordning och reda på den här situationen? I slutändan kommer det vi har avslutas, det gör det ju alltid. Så jag kanske ska fortsätta såhär, vara klyven emellanåt för att sen njuta av livet för fullt. För det ska jag vara ärlig med, jag gillar det vi har. Jag gillar hur han utmanar mig till grejer jag aldrig trodde jag vågade, att han pushar mig lagom till gränsen och där får jag bestämma vad som sker. Vart hittar man dem typerna av människor egentligen?


Nä nu får jag lägga av. Sitter och lyssnar på deppig musik och bara ordbajsar. Så kan vi inte fortsätta haha, så nu säger jag godnatt vänner. Livet och karman leker livet...

Bildresultat för sad quotes

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J.J - 11 oktober 2018 20:13

Jag visste inte man kunde må såhär dåligt. allt har vart suveränt de senaste veckorna men inom en em så hamna jag på botten. Och vet inte riktigt om jag kommer komma ur detta faktiskt om jag ska vara ärlig. men jag får la ta skiten som vanligt, mos...

Av J.J - 16 juli 2018 05:54

Av J.J - 16 juli 2018 05:26

Vilken ände ska jag börja i? Det har gått flera månader sen sist jag va här, det måste ändå vara bra? Att jag har vart så busy att jag faktiskt inte hunnit sitta här och deppa ihop. Men som vanligt allihopa, så har man mått så jävla dåligt, jag ...

Av J.J - 20 april 2018 00:12

Have you ever been in love? Horrible isn't it? It makes you so vulnerable. It opens your chest and it opens up your heart and it means that someone can get inside you and mess you up ...

Av J.J - 19 april 2018 23:37

Jag har sällan mått såhär dåligt. Magen är vänd upp och ner. Mår konstant illa och har inte ätit något vettigt på flera dagar. Hetsåt godis förut. Ni kan andas, jag är inte gravid. MEN det har hänt mycket som vanligt.   En nära vän till familjen ...

Ovido - Quiz & Flashcards